|
تعهدات و قوانين
|
 تعهدات و قوانين فروشنده موظف است کالا را طبق نمونه مورد توافق و موجود در سايت به خريدار ارائه نمايد. فروشنده موظف است کالا را بصورت سالم و بي عيب و بدون شکستگي بدست مشتري برساند . فروشنده مسئول کيفيت ساخت و دوام جنس نيست و کارخانه توليد کننده مسئوليت صد در صد کيفيت و دوام جنس را برعهده دارد. خريدار موظف است هنگام تحويل کالا توسط مامور پست آن را کاملا بازديد نموده و در صورت معيوب بودن ظاهر بسته بندي همان لحظه به مامور تحويل مسترد دارد خريداران ميتوانند کالاي خريداري شده را چک کرده و حداکثر تا 24 ساعت بعد از تحويل گرفتن ، در صورت خرابي ، ضمن تماس از طريق ايميل يا تلفن با مسئول سايت تقاضاي برگشت کالاي معيوب و ارسال مجدد کالاي سالم را بنمايند. بديهي است اشکالاتي که بر اثر عملکرد خريدار ايجاد شده باشد شامل اين شرط نبوده و شرعا برگشت آن صحيح نيست خريدار پس از ارسال کالا حق انصراف ندارد و در غير اينصورت بايد خسارت و هزينه ارسال کالا را بپردازد. شرايط بازگرداندن کالا
آسودگي خاطر و رضايت مندي مشتريان همواره از الويتهاي پرديس خريد بوده است و پرديس خريد در اين راستا ميکوشد تا هر سفارش در شرايط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتري برسد. با وجود اين ممکن است مشتريان محترم پس از خريد، با مسائلي روبرو شوند که درچنين مواردي خدماتي در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.گروههاي کالاي ارايه شده در وبسايت پرديس خريد، کليه محصولاتي که بايد از نظر فيزيکي سالم به دست مصرف کننده برسند )مانند کالاهاي گروه فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمي، پوشاک و کفش، لوازم خانگي غيربرقي، اسباببازي، عطر و ادکلن، زيورآلات و اکسسوري، لوازم آرايشي و بهداشت و مراقبت، لوازم شخصي برقي و غيربرقي، کالاهاي مصرفي مانند کارتريج و جوهر چاپگر و قطعات داخلي کامپيوتر مانند کارت گرافيک، مادربرد، پردازنده و نظاير آن، گروه فرش، لوازم مصرفي خودرو و لوازم حيوانات خانگي) داراي گارانتي اصالت و سلامت فيزيکي هستند و مشمول ? روز مهلت تست و بازگشت کالا نميشوند. همچنين اقلامي که به عنوان هديه از طرف پرديس خريد همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ريال درج شدهاند، مشمول ? روز ضمانت بازگشت نيستند. براي ساير محصولاتي که نياز به مهلت تست دارند، پرديس خريد ? روز فرصت براي بازگشت درنظر گرفته است.
لطفاً توجه داشته باشيد:
– باز کردن جعبه و نصب کالاهايي که بايد توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازي شوند (مانند تلويزيون، ماشين لباسشويي، ماشين ظرفشويي، و نظير آن) تنها بايد توسط نصاب مجاز انجام شود. براي اين منظور با شرکت مربوط يا نمايندگي مجاز آن تماس بگيريد. در غير اين صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتي يا خدمات پس از فروش از بين خواهد رفت. – در صورت خريد اعتباري (استفاده از کد تخفيف يا ووچر) پس از نهاييشدن سبد، از نظر قانوني امکان اعمال تغيير در سبد خريد، و تغيير مبلغ فاکتور به دلايل انصراف از خريد، حذف يا تغيير کالا يا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتري درخواست هرگونه تغييري را داشته باشد، ووچر يا کد تخفيف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد. – از آنجا که فروش حواله خودرو و نه خود دستگاه، از طريق پرديس خريد صورت ميگيرد، خريداري خودرو مشمول هيچيک از شرايط درج شده در اين صفحه نيست. – به دليل ماهيت متفاوت کارت هديه، خريداري کارت هديه مشمول هيچيک از شرايط درج شده در اين صفحه نيست.
شرايط بازگرداندن کالا
استفاده از ? روز ضمانت بازگشت چه شرايطي دارد؟
اگر کالاي خريداري شده، ايراد يا اشکال فني داشته باشد;
– اشکال و يا ايراد فني بايد حداکثر تا ? روز پس از دريافت کالا، به پرديس خريد اطلاع داده شود. – لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات تا پايان ? روز مهلت استفاده، نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود. – استفاده از اين سرويس تنها در صورتي امکانپذير است که کالا در کارتن يا جعبه اصلي خود به پرديس خريد بازگردانده شود. – برچسبزدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد. – اين سرويس اشکالهاي فني و ظاهري (شکستگي، خط و خش و مانند آن روي بدنه کالا و قطعات تزئيني) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ايجاد شود، را شامل نميشود. استفاده نادرست پس از تحويل کالا مواردي مانند حمل و نقل و جابجايي، نصب و راهاندازي، تنظيمات، کاربرد غيرمعمول، نگهداري و استفادهي غير و متفاوت با توصيه سازنده کالا (قيد شده در دفترچه راهنماي کالا) را شامل ميشود.
اگر کالاي خريداري شده از نظر مشخصات يا ظاهر فيزيکي با اطلاعات وبسايت مغايرت داشته باشد;
– وجود مغايرت يا کسري اقلام همراه کالا ، بايد حداکثر طي ?? ساعت پس از دريافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش پرديس خريد از طريق تلفن يا ايميل اطلاع داده شود. – اگر مغايرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ يا مشخصات درج شده روي بدنه، بايد کالا در شرايط اوليه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. – عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خريد مشتري است و از آنجا که ممکن است در پاره اي جزييات با کالاي اصلي تفاوت هايي داشته باشد به استناد آنها نميتوان اعلام مغايرت کرد. ملاک وجود مغايرت در مشخصات کالا، مشخصات فني درج شده در وبسايت است. – در صورتي که امکان تشخيص مغايرت، بدون باز کردن بستهبندي وجود دارد، امکان رسيدگي به درخواست مشتري در صورتي ممکن است که کالا از حالت اورجينال يا بستهبندي اصلي و اوليه خود خارج نشده باشد. – در صورتي که امکان تشخيص مغايرت و کسري اقلام همراه تنها با باز کردن بستهبندي ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود. استفاده از اين سرويس تنها در صورتي امکانپذير است که کالا در کارتن يا جعبه اصلي خود به پرديس خريد بازگردانده شود. برچسبزدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوشکردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد.
اگر کالاي خريداري شده، آسيب ديدگي يا ايراد فيزيکي و ظاهري داشته باشد
– آسيب يا ايراد فيزيکي بايد حداکثر طي ?? ساعت پس از دريافت کالا، به خدمات پس از فروش پرديس خريد از طريق تلفن يا ايميل اطلاع داده شود. – لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود. استفاده از اين سرويس تنها در صورتي امکانپذير است که کالا در کارتن يا جعبه اصلي خود به پرديس خريد بازگردانده شود. برچسبزدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد.
اگر مشتري از خريد خود منصرف شود
توجه بند ?: انصراف از خريد و درخواست مرجوعي به کالايي تعلق ميگيرد که باز نشده باشد، هيچگونه دخل و تصرف، باز کردن بستهبندي اوليه، پلمب، برچسبها و حتي نايلون وکيوم و شيرينک، امکان مرجوع کردن را از بين خواهد برد حتي اگر از کالا استفاده نشده باشد.
توجه بند ?: از آنجا که پرديس خريد يک وبسايت خريد آنلاين است، حق استرداد کالا طبق شرايط صرفا متعلق به مشتري يا همان مصرفکننده است ( سفارش يک کالا به تعداد، مغاير با هدف مصرف خريدار است و شامل حق استرداد نميشود). – اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، ميتوانيد وارد پروفايل خود شده و سفارش را لغو نماييد. – با استناد به “توجه بند ?” در اين حالت، برگرداندن کالا پس از تاييد کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتي امکانپذير است که کالا باز نشده باشد، در شرايط اوليه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنين اگر کالا به همراه هديه فروخته شده باشد، بازگرداندن هديه همراه آن نيز الزامي است. لازم به ذکر است کالاهايي که به دليل ماهيت خاص يا استفاده شخصي و با توجه به لزوم رعايت مسايل بهداشتي نميتوانند بازپس داده شوند، از شمول اين بند خارج هستند. لطفاً توجه داشته باشيد که هرگونه تغيير در شرايط اوليه کالا، حتي در بستهبندي امکان استفاده از اين سرويس را از بين خواهد برد. همچنين در صورت انصراف از خريد، ارسال کالا به عهده مشتري خواهد بود.
اگر در اثر حمل و نقل، آسيب ديدگي ايجاد شده باشد
– آسيب ديدگي بايد حداکثر طي ?? ساعت پس از دريافت کالا، به خدمات پس از فروش پرديس خريد اطلاع داده شود. – با توجه به بستهبندي ايمن و استاندارد همه مرسولات، تحويل به هر يک از شرکتهاي حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به اين معني است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحويل به عهده شرکت حمل و نقل است و پرديس خريد تنها در صورت تاييد شرکت حمل کننده سفارش و در راستاي تسهيل امور پيگيري، خسارت را جبران ميکند. – لازم است کارتن و جعبه اصلي محصولات نگهداري شود و از دور ريختن آن جداً خودداري شود. استفاده از اين سرويس تنها در صورتي امکانپذير است که کالا در کارتن يا جعبه اصلي خود به چگاسه بازگردانده شود. برچسبزدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد. – کالاي آسيب ديده و همه لوازم جانبي و متعلقات آن، بايد به همان شکلي که مشتري تحويل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمي شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش پرديس خريد ارسال شود. – در صورتي که آسيب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتري ميتواند از تحويلگرفتن مرسوله خودداري کند تا جهت بررسي و ارسال مجدد به پرديس خريد بازگردانده شود.
پس از بررسي کالاهاي مرجوعي توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتي که کالا خارج از ضوابط مقرر در سايت مرجوع شده باشد و بدون ايراد تشخيص داده شود، براي مشتري ارسال ميشود. در صورت استنکاف مشتري از تحويل کالاي سالم و بدون ايراد، کالاي مزبور به مدت يک ماه بصورت امانت نزد پرديس خريد در واحد خدمات پس از فروش باقي ميماند و با انقضاي اين مهلت پرديس خريد در قبال کالا و زيانهاي وارده بر آن يا مفقود شدن آن هيچگونه مسئوليتي نخواهد داشت.
ضوابط و مسئوليتهاي مربوط به فروش محصولات آرايشي و بهداشتي
– اطلاعات هر محصول آرايشي بهداشتي در وبسايت پرديس خريد، صرفاً براي اطلاعرساني است و جنبه مشاوره ندارد. خريدار بايد قبل از استفاده از مواد آرايشي بهداشتي نسبت به کسب اطلاعات حرفهاي و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنين، نظراتي که کاربران در خصوص کالا در وبسايت درج کردهاند، تجربه يا اطلاعات شخصي افراد است و براي آنها و پرديس خريد مسئوليتي ايجاد نميکند. همچنين پرديس خريد مسئوليتي در قبال درستي اطلاعات فراهم شده روي بستهبندي کالا ندارد و مسئوليت آن با شرکت توليدکننده کالاست. – درصورت عدم آگاهي، اطلاع و ناتواني مشتري در استفاده از محصولات آرايشي و بهداشتي و يا ايجاد خسارت نسبت به خود يا محصول، تمامي مسئوليتهاي آن بر عهده مشتري است و فروشگاه پرديس خريد در اين خصوص هيچگونه تعهدي نخواهد داشت.در صورت تاييد معيوببودن کالاي مرجوعي توسط شرکت تامين يا توليدکننده، حداکثر تا يک ماه از تاريخ فاکتورامکان هماهنگي برگشت و مرجوع وجه به شما وجود دارد. – پرديس خريد نسبت به عوارض جسمي و بيماريهاي ناشي از استفاده محصولات آرايشي و بهداشتي (از قبيل حساسيتهاي پوستي، جراحات و …) مسئوليت و پاسخگويي ندارد. انجام پيگيريهاي لازم بايد توسط مشتري و از طريق شرکتهاي مربوط (نمايندگيها و تامينکنندگان رسمي کالا) انجام شود.
ضوابط و مسئوليتهاي مربوط به فروش لوازم شخصي و بهداشت و مراقبت، لوازم بدنسازي و سنجش سلامت
– اطلاعات اين محصولات صرفا براي اطلاعرساني است و جنبه مشاوره ندارد. خريدار بايد قبل از استفاده، نسبت به کسب اطلاعات حرفهاي و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنين، نظراتي که کاربران در خصوص کالا در وبسايت درج کردهاند، تجربه يا اطلاعات شخصي افراد است و براي آنها و پرديس خريد مسئوليتي ايجاد نميکند. – پرديس خريد مسئوليتي در قبال درستي اطلاعات فراهم شده روي بستهبندي کالا ندارد و مسئوليت آن با شرکت توليدکننده کالاست. – درصورت عدم آگاهي، اطلاع و ناتواني مشتري در استفاده از اين محصولات يا ايجاد خسارت نسبت به خود يا محصول، تمامي مسئوليتهاي آن بر عهده مشتري است و فروشگاه پرديس خريد در اين خصوص هيچگونه تعهدي نخواهد داشت. – پرديس خريد نسبت به عوارض جسمي و بيماريهاي ناشي از استفاده از اين محصولات مسئوليت و پاسخگويي ندارد. انجام پيگيريهاي لازم بايد توسط مشتري و از طريق شرکتهاي مربوط (نمايندگيها و تامينکنندگان رسمي کالا) انجام شود.
ضوابط و مسئوليتهاي مربوط به فروش پوشاک و کفش
– به دليل رعايت نکات بهداشتي و شخصي و طبيعت خاص فروش اينگونه کالاها، اين گروه شامل مهلت تست ? روزه نيستند. بنابراين براي استفاده از گارانتي سلامت فيزيکي مشتري ميپذيرد در اولين فرصت و حداکثر تا ? ساعت پس از دريافت کالا، درخواست خود را با ذکر شماره پيگيري سفارش، به خدمات پس از فروش پرديس خريد اطلاع دهيد. – درخواست مرجوعي تنها در صورتي پذيرفته ميشود که کفش يا پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعيت اوليه و نو باشند، و روي پوشاک هيچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگپريدگي يا بوي عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، دکمه و ساير ملحقات جدا نشده باشد. (توجه شود لباس زير، مايو و لباس کودک و نوزاد شامل برگشت کالا نميشوند)
ضوابط و مسئوليتهاي مربوط به اسکوتر برقي
پرديس خريد نسبت به بروز آسيب فيزيکي به مصرف کننده مانند صدمات فيزيکي ناشي از تصادف و يا آتش سوزي ناشي از دستگاه، مسئوليت و پاسخگويي ندارد. همچنين مشتري با آگاهي از اينکه گارانتي در شرايط زير باطل ميشود، اين محصولات را خريداري ميکند: – مشکلات و آسيب هاي ايجاد شده ناشي از مراقبت نامناسب، استفاده ناصحيح و سواستفاده از دستگاه و يا عمليات دستگاه برخلاف دستورالعمل هاي مندرجه در دفترچه راهنماي مشتري – تعميرات صورت گرفته توسط شخص يا شرکتي به جز شرکت گارانتي کننده – تغييرات و يا دستکاري صورت گرفته در هر بخشي از دستگاه اعم از الکتريکي يا فيزيکي – آسيب هاي وارده ناشي شده از برخورد با جسم سخت، مايعات، شن و خاک و … – عدم تطابق نام و سريال کالا با نام و سريال درج شده در فاکتور پرديس خريد
ضوابط و مسئوليتهاي مربوط به مواد خوراکي
– کليهي اطلاعاتي که در خصوص هريک از کالاهاي خوراکي در صفحهي مربوطشان درج شدهاست، از قبيل تصوير و هريک از مشخصات ذکرشده، تنها براي اطلاع شما و برگرفته از اطلاعات مندرج بر روي بستهبندي کالاهاست و از آنجا که منشاء اين اطلاعات، توليدکننده و يا واردکنندهي قانوني اين کالاهاست، «پرديس خريد» مسئوليتي از اين حيث برعهده ندارد، همچنين، اين اطلاعات نبايد بهعنوان مشاوره بهحساب آيند. – شرايط نگهداري، حمل، و ارسال کالاهاي خوراکي بهگونهاي است که اين کالاها تا زماني که تاريخ انقضاء مصرفشان فرانرسيدهباشد، قابليت استفادهي خود را حفظ ميکنند؛ بههمين منظور، رويههاي بازگرداندن کالا در اين بخش با ديگر بخشهاي «پرديس خريد» متفاوت است. – چنانچه تا پيش از ارسال کالا از خريدتان منصرف شديد، لازم است در اسرع وقت نسبت بهتماس با واحد خدمات مشتريان ما تماس بگيريد، و مراتب را با ذکر شمارهي سفارشتان اطلاعرساني کنيد؛ در اين صورت، ميتوانيد سفارشتان را لغو کنيد، و يا آن را تغيير دهيد. – هنگام دريافت کالايي که خريداري کردهايد حتماً پيش از امضاء رسيد تحويل، آن را بهدقت بررسي کنيد و، در صورتي که بههر علت از خريد منصرف شدهايد و تمايلي به دريافت نداريد، و يا اشکالي در کالا مشاهده ميکنيد (مثلاً مغايرتي ميان کالايي که بهشما تحويل ميشود و کالايي که سفارش دادهايد وجود دارد)، از تحويلگرفتن آن خودداري، و کالا را مرجوع کنيد؛ سپس با واحد خدمات مشتريان ما تماس بگيريد تا راهنماييهاي لازم به شما ارائه شود.
در صورت دريافت کالا، چنانچه کالاي تحويلشده اشکال و يا ايرادي دارد (مثلاً مغايرتي ميان آنچه خريدهايد و آنچه بهشما تحويل شدهاست وجود دارد)، تنها (??) ساعت جهت تماس با واحد خدمات مشتريان ما جهت کسب راهنماييهاي لازم فرصت داريد؛ در هر صورت، لطفاً تا پيش از تماس با واحد خدمات مشتريان ما از مرجوع کردن کالا جداً خودداري فرماييد. (لطفاً بهخاطر داشتهباشيد که اگر اشکال و يا ايراد کالا(مثلاً وجود مغايرت) از روي بستهبندي کالا قابلتشخيص باشد، مرجوع شدن کالا تنها در صورتي مقدور است که بستهبندي آن هيچگونه تغييري نکردهباشد.
شرايط گارانتي پرديس خريد
به منظور استفاده از خدمات گارانتي، ارائه ضمانتنامه الزامي ميباشد و ضمانتنامه تاريخ خريد يا مدت اعتبار و مشخصات و شماره سريال کالا فاقد اعتبار است. ضمانت فقط شامل دستگاه اصلي بوده و شامل ساير دستگاه هاي متصل به آن و قطعات جانبي و لوازم مصرفي از قبيل کاور ، شارژر ، هندزفري ، هدفون ، باتري ، کارت حافظه و ديگر متعلقات نمي شود. انتقال دستگاه جهت استفاده از خدمات گارانتي به مرکز خدمات و برگشت آن برعهده خريدار است و دستگاه بايد در کارتن و بستهبندي اصلي خود ارسال شود تا شامل خدمات گارانتي گردد. گارانتي شرکت محدود به برطرف کردن اشکالات سخت افزاري دستگاه تحت پوشش ضمانت است. هرگونه عمليات نرم افزاري از جمله نصب، ارتقا و يا عيب يابي سيستم عامل، ريکاوري، نصب درايور، ويروس يابي، بازيابي اطلاعات، Registration، تهيه پشتيبان از فايلهاي مورد نياز، بازيابي رمز عبور سيستم،Setup , ارتقاء، تنظيم يا نصب و راه اندازي شامل ضمانت نبوده و درصورت درخواست مشتري مشمول پرداخت هزينه مي شود. تعداد پيکسل سوخته کمتر از ? عدد در حد استاندارد بين المللي بوده و از ? عدد به بالا شامل گارانتي تعويض صفحه نمايش مي شود. خريدار با دريافت کارت ضمانت که در آن مشخصات کالا، تاريخ شروع و مدت گارانتي درج شده و ملصق به هولوگرام ميباشد، شرايط آن را پذيرفته و کالا را با ظاهر فيزيکي سالم دريافت نموده است. در طول قرارداد گارانتي چنانچه کالاي معيوب ديگر توليد نشود، مرجوع وجه و يا در قبال دريافت ما به التفاوت، کالايي با مدل بالاتر تحويل ميگردد. صاحب قطعه يا نماينده او اعم از کارپرداز يا پيک موتوري و غيره در هنگام تحويلگرفتن قطعه موظف به تست ظاهري و دقت در موارد ابطال گارانتي مي باشند. در غير اين صورت پس از تحويل هيچ گونه مسئوليتي در قبال موارد ابطال بوجود آمده به عهده مرکز خدمات نميباشد. تحويل کالا به دفتر خدمات به منزله عدم نياز به اطلاعات برروي هارد دستگاه و پذيرفتن تمامي موارد ذکر شده ميباشد. مسئوليت بستهبندي صحيح کالا هنگام ارسال بعهده فرستنده ميباشد و توصيه مي گردد حتي المقدور از بسته بندي اصلي بدون لوازم جانبي و ملحقات جهت ارسال استفاده گردد. بديهي است صدمات ناشي از بستهبندي نا صحيح بعهده فرستنده ميباشد.
موارد ابطال گارانتي
دستگاهي که کارت ضمانت، بر چسب هولوگرام يا شماره سريال آن مخدوش شده و يا با شماره سريال دستگاه مطابقت ندارد شامل گارانتي نميباشد. ضمانت دستگاه، محدود به عيوب ناشي از ساخت بوده و شامل ايرادات ناشي از بلاياي طبيعي يا حوادث غير مترقبه، ضربه, آتش، نفوذ مايعات يا مواد شيميايي، شکستگي، خراشيدگي، تغيير شکل، زنگ زدگي، نوسانات برق يا عيوب مربوط به استفاده در محيط هاي آلوده و پر گردوغبار ، تغيير در قطعات ، قطع و وصل اتصالات در حين روشن بودن دستگاه ،صدمات حين عمل, آسيب ديدگي کانکتور و کابل و استفاده نادرست از دستگاه و اتصال پورتهاي ورودي و خروجي به برق شهر، بکارگيري آداپتورهاي متفرقه ،استفاده نادرست (عدم رعايت شرايط مندرج در دستورالعمل نگهداري و کارکرد)، دستکاري، تنظيم يا تعمير توسط افراد غير مجاز نميباشد. هرگونه ايراد ناشي از Root ، بکارگيري نرم افزارهاي کاربردي و يا آلودگي به ويروس هاي کامپيوتري، بنابر تشخيص متخصصين شرکت، قسمت هاي آسيب ديده دستگاه را از گارانتي خارج مي سازد. صدماتي همچون شکستگي صفحه نمايش و قاب پشت آن و يا اثرات هرگونه ضربه برروي دستگاه که هنگام انتقال توسط پست ، پيک ،شرکت هاي حمل و نقل و…. پديد آيد حتي اگر دستگاه قبل از ارسال کاملا سالم بوده باشد، آن را از شرايط گارانتي خارج خواهد ساخت. شرکت هيچگونه مسئوليتي در قبال اطلاعات ذخيره شده در دستگاه ها قبل از دريافت و يا در مراحل تعمير و جايگزيني ندارد. لذا پيشنهاد مي شود همواره و بخصوص پيش از ارسال دستگاه به مرکز از تمامي اطلاعات خود نسخه پشتيبان تهيه نماييد. آسيب هاي ناشي از نقص فني ذاتي وسيله ، مواد بکار رفته در آن و شرايط توليد، تا تاريخ قيد شده در کارت گارانتي شامل گارانتي ميباشد. جهت استفاده از ويژگيهاي خدمات پس از فروش، نگهداري رسيد خدمات، الزاميست؛ زيرا دارنده ي آن، صاحب کالا يا نماينده ي وي محسوب ميشود. همچنين، خدمات پس از فروش پرديس خريد هيچ گونه مسئوليتي نسبت به تهيه نسخه پشتيبان ندارد و حفظ اطلاعات شخصي، مشکلات نرم افزاري و يا سيستم عامل برعهده خريداران ميباشد. تشخيص درست عيوب دستگاه برعهده ي کارشناسان مراکز خدمات پس از فروش پرديس خريد است. بررسي تطابق شرايط گارانتي با وضعيت فعلي دستگاه مشتري در طول دوره گارانتي، صرفا به عهده کارشناس اين دفتر است. اشکالات ظاهري دستگاه از جمله خط و خش، شکستگي و تغيير رنگ بدنه در زمان تحويل با هماهنگي مشتري ثبت ميشود. در زمان تحويل دستگاه، ارائه کارت گارانتي معتبر الزامي است. در غير اين صورت هزينه تعميرات طبق فاکتور از مشتري دريافت خواهد شد. اشکالات نرمافزاري مشمول گارانتي نيست و در صورت نصب هر گونه نرمافزار، هزينه آن طبق فاکتور از مشتري دريافت خواهد شد. هر گونه تغيير در کارت گارانتي، و يا سريال مندرج روي دستگاه و يا داخل آن، موجب ابطال گارانتي خواهد شد. تعمير و تغيير توسط کارشناسان غير از خدمات پرديس خريد موجب ابطال گارانتي دستگاه مورد نظر خواهد شد. عمليات روت کردن (Root) و نصب رامهاي غيررسمي روي دستگاه و همچنين عمل قفلگشايي روي راهاندازيهاي دستگاه (Unlock-Bootloader) به دليل اينکه موجب کاهش ضريب ايمني دستگاه و افزايش امکان Brick شدن دستگاه ميگردد موجب ابطال گارانتي خواهد شد و هزينههاي آن از مشتري دريافت خواهد شد.در گارانتي پرديس خريد ، چنانچه دستگاه خسارت ديده قابل تعمير باشد تعمير گرديده و در غير اينصورت بر اساس تشخيص کارشناس فني نسبت به مرجوع وجه و يا تعويض دستگاه پس از کسر استهلاک ازتاريخ شروع گارانتي اقدام مي شود. ( ?? % به علاوه ? % استهلاک ماهانه )
لطفا در حفظ کلمه عبور امنيتي محصولات کوشا باشيد زيرا در صورت فراموش نمودن آن ناگزير به از دست دادن اطلاعات خود مي باشيد و خدمات پس از فروش هيچگونه مسئوليتي در قبال بازگشت کالا ، پاک شدن اطلاعات و فراموش نمودن کلمه عبور امنيتي ندارد.
ضمانتنامه چگاسه شما در شرايط زير از درجه اعتبار ساقط است:
?. هرگونه استفاده ، نگهداري و کارکرد تا صحيح و خارج ساختن محصول از شکل عادي ?. هرگونه دستکاري و اقدام به سرويس ، تعمير با تغيير توسط افراد غير مجاز ?. خرابي به دليل استفاده از هرگونه لوازم جانبي و باتري غير اصل و تأييد نشده از سوي شرکت ?. مخدوش شدن يا دستکاري تاريخ يا شماره سريال (IMEI) در کارت گارانتي و يا در گوشي ?. هرگونه ضربه خوردگي و تماس با مايعات و رطوبت و سرقت ?. نصب هر گونه نرم افزار و برنامه تأييد نشده توسط شرکت
قبل از تحويل دستگاه براي خدمات ، لطفا هرگونه اطلاعات شخصي شامل دفتر تلفن ، پيامکهاي کوتاه ، عکس و فيلم را از آن پاک نماييد. همچنين سيم کارت و کارت حافظه را نيز از دستگاه خارج نماييد . خدمات در خصوص نگهداري و بازيابي اطلاعات و همچنين کارتها مسئوليتي نخواهد داشت.
خريدار در صورت انتخاب گزينه پرداخت در محل بايد مبلغ جنس را نقدا و يکجا به مامور تحويل جنس بپردازد. خريدار نميتواند جنس تحويل گرفته شده را به فروشنده عودت نمايد. هزينه هاي جانبي مانند حمل و نقل و بسته بندي و ماليات بعهده خريدار ميباشد. در صورت ارسال اشتباه کالا توسط فروشنده ، خريدار ميتواند تقاضاي ارسال مجدد کالاي صحيح را بنمايد و هزينه ارسال مجدد کالاي صحيح و برگشت کالاي اشتباهي به عهده فروشنده است. ثبت سفارش خريد بمنزله آن است که خريدار شرايط بالا را مطالعه نموده و شرايط آن را پذيرفته و حق اعتراض را از خود سلب مينمايد.
|